lørdag den 25. marts 2017

Det vi løber fra

Et billede som kan tolkes på mange forskellige måder, og det er det også blevet, helt i min ånd og også en af ideerne med maleriet, facitlisten findes ikke.



Forår og nationalromantik kan være en tolkning, lastbilsikre terrorsikrede kæmpe kampesten og indelukkethed er en anden mulighed, og en tredje måske er, at det er livsglæde med piger som sjipper, og en person motionerer forbi, mens en hjemløs roder i skrald og det hele er muligt, også alt på samme gang.

Det vigtige for mig, er glæden ved at male og at udtrykke min følelse og den stemning jeg var i den tid det tog, at skabe billedet.

Mine billeder er ofte en blanding af tid og tider og ofte også tidløshed.

Et oliemaleri på hørlærred med kryds, måler 120cm. - 90cm og lakeres om ca. tre måneder.


1 kommentar:

  1. Oj da, billedet er lakeret, jeg kan bare ikke huske hvornår

    SvarSlet