onsdag den 29. februar 2012

En art kunst





Tak, Rikke.

15 kommentarer:

  1. 3R mestrer (også) kolorerede kompositioner! ;-)

    SvarSlet
  2. De kan noget, de århusianske kvinder ;-)

    SvarSlet
  3. en art kunst, jo hun er dygtig hende Rikke, det er du også Erik....

    SvarSlet
  4. ipsen
    kan bare holde med dig ;-)

    SvarSlet
  5. Hvor vildt ;-O, som sædvanlig strejfede jeg rundt i inderbyen, kom forbi Storkespringvandet hvor Christian Eriksen fra Ajax og landsholdet stod og snakkede med et filmhold og fotografer. En fra teamet kiggede sådan på mig, noget var galt. Så kom en meget sød ung kvinde hen til mig og spurgte om jeg ikke ville være med i en reklamefilm for Samsung hvor Eriksen så lavede en tunnel på mig, he he. 4-5 tagninger og årets Roockie, Den gale maler er med i opløbet.
    Vældig rar fyr, Eriksen, totalt ned på jorden.
    Reklamen bliver lagt på nettet, så skrig op hvis I ser den, Bendtner og en mere har lavet en film før, i denne serie.

    SvarSlet
  6. Det er (vist) blogejeren til venstre på filmcuttet:

    http://www.sporten.dk/fodbold/tv-eriksen-tryller-paa-stroeget

    SvarSlet
  7. Kiggede Morten Olsen også på, så der måske falde en DBU'nål i hatten også... ;-)

    SvarSlet
  8. hr. and

    he he, Ingen Morten, men to håndtryk af Eriksen, skulle jo teste ham ;-). Man mærker at han stadig er ynglingen, manden er ikke rigtigt trådt i karakter endnu, hvilket også ses på banen, hvor dygtig han end er, nette skal blafre mere og jeg tror det kommer.

    SvarSlet
  9. vræl, jeg er ved at male mursten på en husvæg, en efter en på Nørrebrobilledet, sejt men effektfuldt, faktisk rigtigt meget ;-)

    SvarSlet
  10. hold da op, nu kom der liv i lærredet, nogengange ligger løsningen lige frem for næsen, men murermester vil jeg aldrig være ;-)

    SvarSlet
  11. skønt at komme hjem og ind i varmen, efter den kolde østenvind derude. Mine kinder blusser og det viser jo bare at blodet stadigt findes og rører på sig. Lidt Nørrebro research til billedet, altid opdager jeg noget som bruges malerisk. Maleriet tegner til at blive et af de bedre.

    SvarSlet
  12. Ved Blågårds Plads idag, mødte jeg nogle af gutterne fra Blågårdsbanden, en 3-4 stk. med tilløbere, kodeordet var : revolver, som lavmælt blev nævnt ved flere tilfælde.

    SvarSlet
  13. det er altså ikke mig som skal købe en revolver, bare så I ved ;-))

    SvarSlet
  14. Måske sidste skud eller skrig....i rygekabine? Men de forhandles nok ikke på Blågårds Plads, ihvertfald ikke fra en butik. :-))))

    SvarSlet
  15. he he, og det er ikke skodpenge vi snakker om her med rygekabinen ;-), men endnu et eksempel her som viser hvor latterlig og hysterisk rygeloven er. Tænk om man kunne bruge sin sunde fornuft og få hele problematikken rundt rygning ned på jorden igen, suk.

    SvarSlet