mandag den 2. marts 2015

Terror

Den 14. febr. var jeg til et foredrag og debatmøde i Krudttønden, hvor vi blev udsat for et terror angreb,

http://jyllands-posten.dk/kultur/ECE7456417/Billedkunstner-har-tegnet-terrorangrebet-p%C3%A5-Krudtt%C3%B8nden/

I min proces for at komme videre, og også for at fortælle og beskrive nogle af mine følelser rundt det hele har jeg så malet dette billede, som jeg kalder, Terror. 

Mange af min malerier tager jo udgang i noget jeg har oplevet, så dette er ikke meget anderledes. 

Jeg har ikke lyst til at skrive mere om det, så her er maleriet 

Nogle gange kan et billede, sige mere end tusinde ord.





Billedet er en olie og måler 30cm. - 45cm., og lakeres om 3-4 måneder.

5 kommentarer:

  1. godt billede , sender dig varme hilsner Erik

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jonna :), synes også selv at det blev godt

      Slet
  2. Et meget fint maleri du har lavet over dine frygtelige oplevelser den dag.
    Det må ikke have været rart at være til stede, det var slemt nok at se i tv.
    Håber du kan bearbejde oplevelsen via din kunst.
    Venligst Maria & Tina fra
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en modbydelig oplevelse, som jeg gerne havde været foruden, jo. Nu var jeg der, og håber så at foråret, tiden og min kunst gør at jeg kommer videre. Hvad jeg mest vil, er at vi lærer noget af det som skete så at vi slipper gentagelser. Jeg har aldrig rigtigt hadet nogen og tænker heller ikke starte med det nu, så min hverdag og mit liv,bliver nok fortsat som den altid har været :).
      Tak for din fine kommentar
      Erik KC

      Slet
  3. Lakeret, og hvor lækkert det blev ....

    SvarSlet