tirsdag den 10. september 2013

101 kunstnere, 2013

Så er årets udgave af 101 kunstnere udkommet, og her er jeg repræsenteret med tre oliemalerier og en tekst som beretter lidt om jeg selv som kunstner og om mine billeder, skrevet af Rikke Roger Reif.

Bogen blev præsenteret ved en reception af redaktør hos Kunstavisen Tom Jørgensen, 5. sept. hos Galleri Oxholm, Kbh., og et par dage senere i Århus på Galleri V58, også.

Bogen kan købes bla. på Statens Museum For Kunst, Louisiana eller bestilles hos boghandleren.



Er både glad og stolt over at være i selskab med så mange dygtige kunstnere i bogen, som nu udkommer på femte året.

6 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt! Tillykke med det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :), helt klart en god fornemmelse og på længere sigt sikkert også anvendbart..., og på den korte bane er den god når du skal præsentere din kunst til kunstforeninger, kulturhuse og lign ;)

      Slet
  2. Hej Ekc! Hvordan er det gået dig efter du har været med i 101 kunstnere? Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina, bogen forandrede ikke noget hvad jeg heller ikke regnede med, men den er god at have og lægge frem ved udstillinger. Set i bagspejlet synes jeg at investeringen var rigtig, og et delmål på vej mod et ikke nærmere defineret mål :)

      Slet